Slimme campagne

Kijk, dat vind ik nou eens een slimme reclamecampagne van Grote Broer: Trouw (oordeel zelf..) en de Volkskrant (niets is vanzelfsprekend) kun je rustig de godganse dag onbewaakt in zo’n rek hangen. Niemand die er naar taalt. Nee, dan het Haarlems Dagblad !

Dat is vragen om ‘permanente diefstal’!

Hangen de posters bij jullie in de buurt ook al?

.

3 gedachten over “Slimme campagne

  • 18/04/2007 om 23:36
    Permalink

    Eens bestolen, altijd naief

  • 19/04/2007 om 00:26
    Permalink

    Beter goed gestolen,
    dan nooit gelezen

  • 19/04/2007 om 21:28
    Permalink

    Het is buitengewoon slimme guerrilla marketing van het HD in een laatste poging om het tij te keren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *