De snellejongensdiepzinnigheid waarmee reclamebureaus je altijd even de pas willen doen inhouden, deed me even de pas inhouden.
DE DOOD dat moet je meemaken. Vatten jullie ‘m, beste Raarlemmers?
Ik zag niet een, twee, drie wat ze me wilden slijten. Was de cyanide in de aanbieding bij de C1000? Nog eens kijken. Na een paar focusoefeningen zag ik in ieder geval wel dat Tony Bell er als sticker overheengeplakt was. Of zich er overheen geplakt had.
En wie de hel is Tony Bell?
Hij heeft een site: ‘De kans is groot dat je je afvraagt wie ik ben. Dat zou ik ook doen als er ineens iemand met een gouden hoofd voor me stond. Beter vraag je me dan ook wat ik doe. En wat ik voor je kan betekenen. Want wat ik doe is wie ik ben.’
Zo is dat! Tony wordt je ‘mobiele vriend’ voor €0,70 per week: ‘Wat zo weinig? For real! Zo weinig – ringtones, videotones, wallpapers en exclusieve toegang tot de doopste feestjes. Geen grappen!’
Helaas voor Tony met het gouden hoofd, inmiddels is zowel zijn sticker als het omstreden doodshoofd van het Rijksmuseum overgeplakt met bloemen van de Linnaeus-tentoonstelling in Teylers.
The Final Tour.
Zo las ik ergens (poster van stichting Gescheiden Afval) “Laat u uitvaart verzorgen door “The Final Tour”, dat moet u eens in u leven meegemaakt hebben”