ANWB met pech

Brief van UPC Service Informatie

Geachte heer / mevrouw,

Onlangs hebben wij u een email gestuurd met daarin onderstaande informatie. Helaas is gebleken dat deze email niet is aangekomen. Met deze brief willen wij u alsnog informeren.

Per 1 januari 2008 wijzigt UPC de tarieven van verschillende diensten. In de afgelopen jaren zijn wij geconfronteerd met een toename in de kosten. Daarnaast hebben wij ondermeer geïnvesteerd in hogere snelheden, het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening en het netwerk. (Etc.)

Alles goed en wel, maar waar ik als abonnee nou benieuwd naar ben: waarom komt dat simpele emailtje van ze niet aan? Ondanks het verbeterde netwerk? Naar één van hun trouwe klanten? Die vanaf 1 januari 2% meer betaalt?

Zoals de huisdichteres (ook niet voor de poes) venijnig sprak: “Het is of je de Wegenwacht hulpeloos met open motorkap in de berm ziet staan.”

2 gedachten over “ANWB met pech

  • 06/12/2007 om 01:23
    Permalink

    Ik ben dan wel een trouwe upc-er maar naast de e-mail is zelfs zo’n brief niet aangekomen. Ik ben daarnaast ook geconfronteerd met een toename in mijn kosten, dus een wijziging in tarieven van UPC(iets lager) is mij welkom.

  • 06/12/2007 om 23:37
    Permalink

    @adrie: Vandaag kreeg ik weer een brief van ze. De telefoon gaat ook meer kosten. Er stond gelukkig niet bij dat ze vergeefs geprobeerd hadden me te bellen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *